lunes, 21 de enero de 2013

THE COLORS


The three year old children:
This week we are going to study the colors again. Firstly, we are going to study the colors that we have worked on, during the first trimester. Then I am going to make some questions like: “What color is this?”, “Can you pick the (blue) crayon?”, “Give me something (red)”.

The next day we are going to play “hide-and-seek” and “hot-and-cold” with the YELLOW objects available in the class. In the following photos, you can find some clues.

Esta semana vamos a repasar los colores. Primero estudiaremos los colores que hemos trabajado durante el primer trimestre. Y después realizaré algunas preguntas como: “¿Qué color es éste?”, “¿Puedes encontrar la pintura de color…?  Y el próximo día vamos a jugar al "Escondite" y a "Frío-caliente" con los objetos AMARILLOS de la clase. En las fotos puedes encontrar algunas pistas.
 
The four year old children:
The next day we are going to play “hide-and-seek” and “hot-and-cold” with the ORANGE objects available in the class. In the following photos, you can find some clues.

El próximo día vamos a jugar al escondite y a frío-caliente con los objetos naranjas de la clase. En las fotos siguientes puedes encontrar algunas pistas.

 
The five year old children:
The next day we are going to play “hide-and-seek” and “hot-and-cold” with the BROWN objects available in the class. In the following photos, you can find some clues.

El próximo día vamos a jugar al escondite y a frío-caliente con los objetos marrones de la clase. En las fotos siguientes puedes encontrar algunas pistas.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario